Zaznali smo, da dostopaš iz druge lokacije, kot je predvidena za to spletno stran. Prosimo, potrdi, katero stran želiš obiskati
Vaše zadovoljstvo je naš glavni cilj in prav zato, če ob prejemu vaših tiskovin opazite, da nekaj ne ustreza temu, kar ste naročili, ali opazite kakršno koli napako, vam bo ekipa za pomoč strankam Copykrea vedno ponudila najboljšo rešitev za odpravo težave. Kontaktirajte nas in bomo uredili zadevo.
Če ob prejemu naročila opazite napake pri tiskanju ali vezavi ali če kateri od naročenih dokumentov manjka, lahko zahtevate zamenjavo ali vračilo kupnine. Za to imate na voljo 30 dni od prejema svojih kopij.
Reklamacije in/ali težave je treba sporočiti z e-pošto na [email protected] ali preko uporabniškega območja, z navedbo kratkega opisa težave, priloženimi fotografijami in/ali videoposnetki ter številko naročila.
Naša služba za pomoč strankam bo delala na rešitvi težave in vas po potrebi kontaktirala. Copykrea lahko ponudi vračilo za napačne ali poškodovane dokumente (če je dokument popolnoma berljiv, se izvede samo sorazmerno vračilo glede na povzročeno škodo); in/ali ponudi prevzem dokumentov za pregled težave na lokaciji. V tem primeru bo stranko kontaktirala za dogovor glede prevzema poškodovanega izdelka. Če po prejemu tiskovin v naše prostore ugotovimo znake manipulacije ali sprememb, ki niso bile izvedene s strani Copykrea, bodo vsi stroški pošiljanja bremenili stranko.
Če je naročilo dejansko okvarjeno, napačno natisnjeno ali vezano, ali če manjka kakšen dokument, bomo nadaljevali s popravkom, zamenjavo, znižanjem cene ali prekinitvijo pogodbe (glede na primer), brezplačno za uporabnika.
Po drugi strani pa bo vračilo za vračilo izdelka, napako pri tiskanju ali manjkajoče dokumente izvedeno z uporabo enakega plačilnega sredstva kot pri nakupu. Copykrea ne bo izvedel vračila zneska ali ponovnega pošiljanja, dokler ne bo preverjena napaka pri tiskanju ali manjkajoči dokumenti, ki jih je poslal uporabnik. Vračilo bo izvedeno v roku 15 delovnih dni od prejema in preverjanja pogojev prejema pošiljke. Najdaljši rok za izvedbo vračila je en mesec.
Če naročila ni mogoče dostaviti na navedeni naslov iz razlogov, ki so odgovornost stranke in ne prevoznika ali Copykrea, ima Copykrea do 30 dni časa, da ga ponovno pošlje. Pridržujemo si pravico do ponovnega zaračunavanja stroškov pošiljanja, tudi če so bili ob prvem naročilu brezplačni. Uporabnik bo o tem vedno obveščen.
Copykrea ne prevzema odgovornosti, če dostava tiskovin ni opravljena v predvidenem roku iz razlogov, ki jih povzroči prevozno podjetje ali zaradi okoliščin izven našega nadzora, znanih kot "višja sila". Če pa ste izbrali prednostno obdelavo, a ste jo prejeli kot standardno zaradi težav v našem proizvodnem centru, lahko zahtevate vračilo razlike med obema vrstama storitve. V tem primeru vam povrnemo dodatne stroške, ki ste jih plačali za prednostno obdelavo, z odbitkom razlike med stroškom standardne in prednostne storitve.
Vse datoteke, ki jih pošljete Copykrea za tiskanje, bodo obravnavane z najvišjo stopnjo zaupnosti. Do njih bo imel dostop samo osebje v našem proizvodnem centru in ekipa za pomoč strankam v primeru težav.
Datoteke bodo shranjene 90 dni od datuma oddaje naročila, nato bodo uničene.
V naši spletni tiskarski storitvi po zaključku naročila tega ne boste mogli preklicati (pravica do odstopa). Preklic ali sprememba bo možna le, če naročilo še ni bilo predano v proizvodnjo. Za preverjanje statusa naročila kontaktirajte našo podporo za stranke in povedali vam bodo, ali ga lahko prekličete ali spremenite.
Upoštevajte, da gre pri naročilu v naši kopirnici za izdelek, ki je prilagojen in izdelan po meri, kot določa 103. člen Kraljevega zakonodajnega odloka 1/2007 z dne 16. novembra, ki potrjuje prenovljeno besedilo Splošnega zakona o varstvu potrošnikov in uporabnikov ter drugih dopolnilnih zakonov.
Copykrea ne odgovarja za poškodbe, nastale zaradi malomarnosti, udarcev, nepravilne uporabe ali ravnanja ali zaradi običajne obrabe izdelkov.